The river presents a very beautiful sight. It is a source of pleasure to us. In winter, spring, and early part of summer the water of the river remains calm. We know how pleasant it is to walk in the morning and evening by the side of a river. It is also pleasant to have a pleasure trip in a boat or steamer when the river is calm.
The river is a large stream of water. The river rises generally from a mountain or lake in a tableland. At first several very narrow streams of water join together and form one larger stream. This stream gradually widens in its course. On its way, it is joined by other smaller rivers. They are called its tributaries. At last the river falls into a sea, lake or another river. The mouth of the river becomes very wide. A river generally receives its water by the melting of snow on mountains. Sometimes it is fed by rain.
</div> <div jsname="WJz9Hc" style="display:none">Il fiume presenta molto una bella vista. È una fonte di piacere per noi. In inverno, la primavera, e la prima parte di estate l'acqua del fiume rimane calmo. Sappiamo quanto è soave che passeggiare al mattino e alla sera al fianco di un fiume. E 'anche piacevole avere un viaggio di piacere in una barca o vapore quando il fiume è calmo.
Il fiume è un grande flusso di acqua. Il fiume nasce generalmente da una montagna o lago in un pianoro. In un primo momento diversi flussi molto stretti d'acqua si uniscono e formano un flusso più grande. Questo flusso si allarga gradualmente nel suo corso. Nel suo percorso, si è affiancato da altri corsi d'acqua minori. Essi sono chiamati i suoi affluenti. Finalmente il fiume cade in un mare, lago o un altro fiume. La foce del fiume diventa molto ampia. Un fiume riceve generalmente la sua acqua dalla fusione di neve sulle montagne. Talvolta è alimentato dalla pioggia.</div> <div class="show-more-end">